Yeh

Rätt bra dag fast jag var trött efter att somnat runt ett på natten...
Marinbiologi på morgonen, Vi  har miljötänkande nu i två veckor i alla ämnen så vi höll mest på att läsa diagram...
Fick reda på provresultatet på marinbiologiprovet jag gjorde förra vecka, fick 26,5 av 30 =D. Slog på miniräknaren och antog att 80% är MVG och 80% var 24 :) Så jag är nöjd. Hade fysik efter lunch, massa diagram där med hehe. Reinald är faktiskt bra:) Spanska efter det. Fick veta att jag fick G på förra provet, har bara haft G i år, vet ej varför, kanske pg av min höga frånvaro... Men Marie sa att jag skall inte miströsta att få VG bara jag jobbar på och kan höja något prov:) Nu ska jag och Lars äta redd grönsakssoppa^^ och efter det ska jag och Nattis åka till hästarna och rida/träna dem :) Ska bli kul, synd bara att vädret slog om nu på eftermiddagen...
Återkommer ikväll:)
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0