Upp och ner...

Vissa dagar är verkligen så där upp och ner, denna var verkligen en sådan dag... Vaknade kvart i 9 av en mardröm att jag missat mötet med rektorn, och när jag vaknade kom jag på att jag just hade rektorsmöte 09,00 så det var bara att kasta sig upp ur sängen... Mötet gick bra och vi kom fram till bra saker =). Efter det lekktioner: Samhällskunskap A, Biologi B, Kemi A och Fysik A utan lunch, Yeh, eller inte XD, var hungrig som bara den då jag kom hem xD Mamma mådde inge bra idag så det blev att åka till henne med lite mat och ta ut hundarna,
plockade upp Nattis längs vägen så vi gick en liten sväng:) Laika var pigg idag vilket var kul,
vill ju ha skruttan kvar ett tag till...
När Lars kom hem var jag på urkast humör vet inte varför:( Önskar att jag kunde ha mindre humörsvängningar än de jag har, vet inte om det kan vara p-staven, skolsköterskan trodde det... Nä nu är det dags att natta snart, ska bara skölja ur blonderingen i håret, hatar vekligen att blondera utväxten, det svider som SATAN hehe^^

Natti //Elin


(Bilden är tagen i lördags)

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja det är lite speciellt, men man växer med uppgiften. Du får krama om henne från oss

Kram lena

2009-04-01 @ 22:44:27
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0