Torsdag

Usha vilken dag! Började med näst sista kemilektionen med Leif, känns tungt,
för trotts våra tvisster har allt blivit bra... Efter kemin var det Biologi B med Eva-Lisa och gamla klassen,
önskar att jag hade lagt kraft på skolan förut innan jag viste vad jag ville göra med mitt liv...
Speciellt idag önskar jag att jag skött skolan, men kommer till det senare...
Efter biologin bar det av till Havets hus för att göra MB dugga, fick3 fel så resultatet blev 14,5/16, duger faktiskt^^ surt bara att jag tog fel på två ormstjärnor och en sjöpung, men tror inte att många av er som läser bloggen förutom ni som är marinbiologer hade satt rätt där heller ;)
Tillbaka till det jobbiga, fick reda på idag att marinbiologin kommer ligga på torsdagar efter påsk vilket kommer betyda att jag inte komer kunna läsa klart kemiA eller BiologiB, biologiB kan jag läsa nästa år men INTE KemiA som redan är två år sen... Tar inte ett G och hoppar av när jag vet att jag kan mera...
Sedan har inte skolan fixat nya lärare efter Leif och Inga, smart 1,5 vecka kvar!
Sköts inte detta kommer jag hoppa av marinbiologin i Lysekil och börja på NV i Uddevalla, kommer ta mycket extra tid men är värt då skolan bråkar så :( Hoppas dock att allt ordnas...
Men dagen har i allafall inte blivit helt skit, hoppas hoppas!
Efter skolan åkte jag och Nattis och red pollarna. Amadeus var trög som satan och bråkade,
Hoppas det går bättre nästa gång, dock har han gått ner i vikt...
Får försöka ta och sova nu.. Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0