Tisdag

Vaknade inatt av att jag fått urinvägsinfektion igen, så det har inte blivit någon skola för mig på förmiddagen,
bara varit hemma och försökt kurera mig så jag kan gå på fysiken klockan 2. Efter skolan idag blir det att åka till stallet och pyssla med Amadeus och Angel med Nattis:) Hoppas bara inte jag får sveda igen för då får det vara...
Men MÅSTE verkligen ut...
Har börjat på headern till bloggen är dock en hel del kvar... Ska klistra in en massa bilder,
vilket inte käns jättelätt... Förstår verkligen ingenting av Photoshop... Men men trägeln vinner ju säger man...
Detta är iallafall början som ni er på bilden under... Vad tror ni?
Dax att ta och börja göra mig i ordning tror jag, men återkommer ikväll. Ha en bra dag:)
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej :) vegan eller vegetarian? har du varit det länge? jaa demi vegetarian grejen är ju extremt löjligt! att äta djur och ändå kalla sig vegetarian..

2009-03-03 @ 13:15:03
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej. Samma med min pojkvän :) han äter bara fisk nu. Som jag känner så är jag inte redo för att bli vegan, kanske en dag, men inte idag! ägg undviker jag och samma med mjölk. men om det är mjölk eller ägg i maten spelar ingen roll. jag orkar inte vara så petig. Bara det inte är djur i maten så :) Hur länge har du varit vegetarian?

2009-03-03 @ 20:32:37
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej. Samma med min pojkvän :) han äter bara fisk nu. Som jag känner så är jag inte redo för att bli vegan, kanske en dag, men inte idag! ägg undviker jag och samma med mjölk. men om det är mjölk eller ägg i maten spelar ingen roll. jag orkar inte vara så petig. Bara det inte är djur i maten så :) Hur länge har du varit vegetarian? och sen är det inte så "bara" att vara vegetarian. du och jag har tagit ett stort och viktig beslut :) vi accepterar inte vad som helst och det är ju bra!

2009-03-03 @ 20:33:07
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0