Tisdag kväll

Sitter och  slötittar på 5an på Den rätte för Rosing. Rätt knäpp serie. Tror inte riktigt att det kan vara san kärlek från killarnas sida. De ser det som en maktkamp känns det som och är nog ute efter hennes kändisskap och utseende. Vist jag kan mycket väl ha fel men undrar om alla killarna ser henne som den hon är i sitt inre...

Gick till Fysiken idag kl 1410. Visade sig att jag var själv med Reinald för resten av klassen hade gått på labbgrupp ett, så det var bara att labba själv... Kul...
Gillar inte att ha privat lektion för då hänger ofta läraren över en hela tiden o bevakar att man gör rätt och tänker rätt... Efter skolan bar det av till garaget för att hämta bilen, sedan hämtade jg Nattis och vi åkte till stallet. Angel börjar verkligen bli bättre med Nattis hjälp:) Nu på kvällen har grannen varit här med sin katt som troligtvis ska flytta till oss:) Får hoppas att allt går bra... Kom på nyss att jag bara ätit en gång idag, kanske dax snart?
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: andro

äta bör du ..annars blir man bra mör ^^ )

2009-03-03 @ 21:20:36
URL: http://andro.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Jag tycker inte att hon har någontig..

Hon har vart och handlat hos mig ett par gånger och är inte speciellt trevlig. Tycker att man ska bjuda lite extra på sig själv när man är "offentlig profil"..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-03-03 @ 21:27:41
URL: http://alessandra.se
Postat av: Josefin

Står inte ut med Rosing. Blev Simpsons och Family Guy istället.

2009-03-03 @ 21:33:46
URL: http://zimmergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0