Sumering av lördagen

Vaknade runt 10. Hade huvudvärk så till frukosten fick det bli panodil... Vi hade bestämt oss att vi skulle titta på en Volvo 940 på Hisingen så efter att gjort oss iordning åkte vi mot GBG,. Fick en del dåliga minnen när vi var på Backaplan, Elin utan körkort, 2 schäfrar och en 745... Lyckat eller inte... haha.
Visade sig att bilen var röten i skärmkaneter, batteriet sat löst mm. Var riktigt tråkigt för bilen hade varit snygg en gång i tiden... Ringde på en i Lidköping men snubben som hade den skulle inte vara hemma.
Förstår varför bilen är kvar om han är en kass försäljare... Väl hemma blev det att käka lite så både jag och Lars var trötta. 4 timmar sömn till fredagen var inte toppen om man säger så... Efter middagen drog sig Lars ut för att hjälpa mig med reklamen och en stund senare drog även jag mig ut. Var skönt att vara ute och gå. Efter 22 mötte jag Lars och Jogge ( som sover hos oss inatt). Vi åkte till Ica och handlade lite och hyrde filmen "De glömda själarnas ö".

Kan inte säga om den var bra eller dålig. Men den var för starkt influerad av Harry Potter, bara staven som fattades, var samma vinjettmusik nästan och flammor då magin flödar. Den var även för otäck då även jag var rädd då vi såg den och man kan tänka på att en film från 11 ser många yngre barn som kanske är 8...
Nä klockan är mycket och jag behöver sova. Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaa det är gott med varm soppa nu när det är kallt :) Haha, ja men precis, man måste såklart vara noga med var man stoppar i sig och sina barn! Jag pratade med en kille igår som BARA åt bönor och sallad, och "ibland" åt qourn! Det åt han varje dag. Då kan man inte må så bra precis! Vad bra, då kan ju jag testa göra den sopppan idag ;) har ju masa röda liner hemma! Perfekt :)

2009-03-08 @ 13:26:04
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0