Onsdag kväll

Sitter inne i lägeneten med pinglan(katten) och tittar på tv. Borde plugga lite men ar ingen ork till något... åller även på att bli förkyld, så det känns ju kul... Lars kommer hem runt kvart i 10. Är både för och nackdelar med en pojkvän som alltid jobbar då en själv är ledig... Just nu ser jag bara nackdelar i det haha. Blir kanske en kvällspromenix innan läggdags, får se som sagt :) Har hållt på med Headern till bloggen idag igen... Kan inte säga att det går toppen bra, lär mig lite i taget med photoshop men glömmer snabbt, för snabbt... Går ner mera o mera i vikt vilket är skönt:) Behöver verkligen gå ner de där depressionskilona som jag la på mig för 1,5 år sedan...
Nope dax att försöka vara nyttig igen... Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0