Myz :)

Hade skola till halv 4 idag, efter skolan åkte jag ut till Amadeus med Sara. Hade tänkt mig att longera honom,
dock var inte han med på noterna, han bara stod och bråkade och vägrade ge med sig....
Ibland kunde an gå ett halvt varv sedan bara bråkade han... Ska försöka mera i morgon.
Kvinnan som sitter i receptionen på trafikskolan som red Patrol sa att jag ska använda träns i morgon och hålla mig till lilla runda banan. Ska pröva det för det SKA gå ;)
Han känns dock piggare än igår och har inga tendenser till att ha ont eller halta,
vilket är riktigt bra:) Åkte en sväng ner till Alsbäck med Sara, har bestämt mig att till sommaren ska det vara MITT! Grålle, Angel, Tengill och Amadeus ska gå där i hagarna, mamma ska ha några myskankor och hönor, jag vill ha någon get o så :) Skulle vara så mysigt :)
Fick veta idag av mamma att hon troligtvis ska ta över Tiger som är lika gammal som Affra, de var ju lekkamrater redan för 2,5 år sedan då mamma hälsade på här nere... Tigers ägare ska skilja sig och kan inte ha kvar honom och mamma gillar ju verkligen honom, vi vet ju inte eller hur länge Ankan finns kvar =/...
Nu ikväll har jag tagit en riktig mysig varm dusch, peelat kroppen med borste och hävt i massa saker i håret för att det ska må bättre, var det skönaste jag gjort på länge hehe. Måste verkligen rekomendera Schwarzkopfs hårprodukter:) Känns verkligen skillnad sedan jag började använda dessa produkter:)



Har kominerat dessa två serier, Leave-in-kuren från seriern för hår som behöver skydd kombinerat med balsam, schampo och Rinse uot-kuren från serien för långt hår tycker jag är utmärkt:)
Sitter och tittar på Rosing på tv, är ju inget toppen program om man säger så...
Har Kemi prov i morgon så får ta oc plugga lite nu... Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, dom var jättebra från början men funkar inte alls på mig längre :/

2009-03-30 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0