Måndag

Vaknade runt strax efter 7 idag. Skulle med mamma till NÄL (regionsjukhuset i Bohuslän). Mötet där gick bra, bättre än förväntat. Var dock lite skrattretande att sitta på barnavdelningen som snart 19 åring...
Behöver jag säga att snittåldern var 0-5 år där inne i väntrummet? haha! Utan problem skulle jag kunnat varit mamma till någon av de yngsta där inne så jag kände mig som sagt malplacerad. Speciellt då en sjuksköterska skulle ta min vikt för de för ju in sådant på alla barn som är där.... Jag blåvägrade och tittade bedjande på min käre moder...
Jag vet att jag gått ner en hel del den senaste månaden, det märks både på kläder och i spegeln. Målet är att jag ska kunna ladda upp en bild på mig i bikini i sommar...  Men åter till sjukhusbesöket. Känns konstigt för tanten i receptionen tittade inte på mig en ENDA gång utan frågade mamma om hon hade patientkort...
Hallå ser inte jag ut att kunna klara mig själv?!
Vist jag skrattar bara åt det att jag inte behandlades vuxet men är det inte bättre för barn om de har något besvär eller åtkomma att personalen pratar med dem oavsett ålder sedan får föräldern ingripa vid behov?...
efter NÄL blev det att åka till Uddevalla och handla lite. Köpte en stor murarhink på 20l till Amadeus som han kan äta ur istället för sin lilla 5 liters hink han har sina ryktborstar i... Nästa gång jag åker in blir det en ny grimma, träns och en säck med 25 kg pellets. Han ska bli världens finaste ponny :D Priotiterar faktiskt honom framför mig själv känns det som. Trotts att han inte är min häst. Har väl min lilla dröm att få köpa han en vacker dag. Men men allt får framtiden utvisa vad som är rätt:)
När jag kommit hem idag blev det att dra till Havets hus och skriva marinbiologi prov på ryggradslösa djur. tror det gick rätt bra faktiskt! Nu ikväll blir det att städa och försöka designa min blogg vilket går rätt kasst... har hållit på och försökt fixat en bild i Photoshop men den vill inte komma upp på bloggen. Igår kväll grinade jag av frustration efter flera timmar slit och det enda jag kom till var att få den befintliga stilmallen att se knäpp ut....
Om någon skulle vilja hjälpa en kocko marinbiolog så tar jag tacksamt emot hjälp!
Nej dax att fixa lite hemma.
Puss och Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0