Måndag

Har varit dåligt med skrivandet de senaste dagarna, har knappt haft tid att sitta vid datorn...
Men ska försöka med en kort summering av vad som hänt de senaste dagarna...

Fredag. Åkte en snabbis till stallet och red Amadeus. Efter det åkte jag till kortids för att hämta Marie, som skulle sova över hos mig och Lars under natten till lördagen :)
Vid 1800 skulle min klass i skolan träffas vid dykbryggan för att ta ett gruppfota till Inga nu när hon kommer sluta. Jag vet att jag nog har varit rätt orättvis mot mina klasskamrater därför att jag avskydde att lämna min gamla klass som jag trivdes så bra i... Jag hade varit orolig för vad de skulle säga om Marie så jag hade förvarnat att jag skulle ha med en förståndshandikappad. Marie trivdes riktigt bra och alla var så snälla mot henne:) Blev riktigt varm innombords, tror att en sådan som Marie drar fram vilken person man är egentligen...
Senare på kvällen blev det middag med mamma, som även hjälpte mig att lägga Marie, vilket var ett projekt i sig...
Runt 22 kom Jogge. Så det blev en biltur innan Lars dök upp.

Lördag.
Var fint väder ute men lite molnigt. Blev en biltur till Torp med 740n för att köpa kablar till slutsteg i bilen.
När vi kom hem sedan på kvällen blev det att umgås med Jogge, dela reklam och käka pizza hos mammsen^^ Riktigt najs ;) Mamma diggade American Pie 2 hehe.

Söndag. Var en tur ner till Alsbäck, började grina för jag vet hur mycket jag vill ha stället.
Sedan bar det hem för att dela mera reklam. Resten av dagen finns det inte så mycket att säga om. Önskar bara att jag vore annorlunda...

Var en KORT sumering av min helg. Idag ska jag på jobb intervju, får se hur det går...
Sedan blir det storstädning och lite plugg, får även se om jag åker ut till stallet...

Puss och Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0