Hemma igen

Ja då har jag kommit hem från stallet. Amadeus var tjurig utav bara attans då jag skulle borsta och sadla honom, När jag satt upp kändes han stel och darrig så jag frågade Nattis och han verkade stel/ haltade på ena bakbenet, så det var bara att hoppa av :(
Angel däremot var jättefin:) Hon har verkligen förändrats på denna tiden...



Vist är hon söt? :) Är konstigt med mig för jag är ingen inbiten hästnörd men jag gillar hästar...
Får jag tid i mitt liv någon gång vill jag gärna ha en...
Sitter hemma och funderar nu på vad jag vill göra med mitt liv... Var ju helt säker på civilingenjör men fuderar även på läkarlinjen i Linköping... Där tar dem in på personliga brev/intervuer vilket skulle kunna funka för mig som inte har MVG i allt... Men blir en senare fråga, har ett år till att fundera på allt tack o lov:P
Ska som sagt upp till Umeå på torsdag (dax att pancka snart hehe). Tänker inte plugga så högt upp men  ska bli kul att träffa Millan igen :)
Nä dax att städa lägenheten lite tror jag innan Lars kommer hem... Lars är även en anledning att jag inte vill flytta, men vart kommer man i livet utan utbildning? Han vet inte om mina planer på läkare heller... Aja tiden får utvisa vad det blir:) Vad tycker ni att jag ska välja? Civilingenjör eller läkare?
Förövrigt ser min blogg knäpp ut jag vet, den är under design :) Prövar mina vingar och försöker att få det bra... Kom gärna med tipps:)
Puss och Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0