Helgen

Ja nu är det söndag igen och helgen är över snart... Lika trist som vanligt, men om man tänker efter så blir det ju varje söndag en vecka närmare sommarlovet! Vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort i helgen haha.
I fredags efter skolan var vi påväg till Torp en sväng. Efter det var vi så trötta så vi orkade inte med något mera :P
Vi hade ju varit hunvakt åt mamma mellan torsdag och fredag och Affra höll Lars vaken hela natten... Suck...
Igår så gjorde Lars högskoleprovet, efter det delade vi reklam och njöt av det fina vädret.
Här nedan kommer lite bilder jag tog igår. Senare på kvällen så åkte vi ut till Håkan för att få veta det sista innan flytten. Ska bli så bra!






Idag så ska jag dela ut resten av reklamen och efer 1600 då Lars slutat jobbet ska Lars, Jag och Mamma till Lars föräldrar för hans pappa fyller 57. Jag känner även att jag borde åka till stallet och rida Amadeus en sväng,
tjockingen behöver ju röra på sig...


Han är faktiskt världens sötaste ponny, så det så^^
Känns bra att jag kommer få närmare till stallet nu och kunna rida oftare...

Nä nu får jag dra ut och dela resten av reklamen. Puss och Kram ELin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0