God morgon.

Såg att jag hade fått klagomål igår på min blogg att den var så ful i designen. Vist jag vet men med tanke på att jag bara bloggat aktivt i knappt en månad så har jag inte hummit få ordning på den. Är man snål pg av liten inkomst har man inte råd att punga ut flera 100 för att någon ska hjälpa en att designa ens blogg. Finns det någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig så tar jag tacksamt emot hjälp :) Men annars så kommer det ta ett tag att lära mig hur jag ska få upp bilder och få min blogg personlig:) Men har märkt det lilla jag gjort att det faktiskt är roligt att fixa och se resultatet:) Idag har jag iallafall fixat några länkar högst upp på bloggen till sidor/bloggar jag tycker är intressanta. Så sakte men säkert så börjar bloggen förändras!
Nope får nog ta och plugga lite marinbiologi nu :)
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Magnus

tjo!



blir så lack när folk ger klagomål på att hur bloggar ser ut. bloggar får väll se ut hur man vill tycker iaf jag



kram Magnus

2009-03-01 @ 19:20:44
URL: http://mrxol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0