Gina Tricot

Har kommit in riktigt fina kläder hos Gina Tricot såg jag på nätet ikväll, det jag mest tittade på var några leggins i svart glansigt material och några fina klänningar, blev även förälskad i Några trosor och BHs...
Allt för inte en allt för stor slant...
Vist man pratar ej om kvalitet hos Gina men vårdar man kläderna håller de något år och är riktigt prisvärda...
Får se om det blir något denna månad, skulle behöva en ny klänning...
Brukar även hålla mig uppdaterad på HMs hemsida någon gång i veckan för att kika vad de får in för nyheter till sommaren...
Har dock inte kommit in något som jag verkligen MÅSTE ha, utan bara fina grejjer men som jag skulle klara mig utan...
Dessa plagg hos Gina Tricot är jag riktigt intresserad av:

Denna för 199 kr.



Även denna kostade 199 kr och är nog den klänning som jag mest fallit för i år...
De som känner mig vet att jag älskar rosa...



Dessa för 49 kr.




Shiny leggins för 199 kr.
Coolt till fest med skinande leggins tycker jag^^

Nu till det jordiska livet hehe.
Fick reda på att Leif ska sluta denna vecka som lärare, känns tungt...
Vist vi har haft våra gräl men han har fått mig att kämpa för att verkligen trottsa honom, och han sa idag att det var precis hans mening då han tryckt ner mig att få mig att kämpa...
Varför ska båda hen och Inga sluta denna månad :(?
Efter skolan bar det av för att rida Amadeus, kan säga att han gick inte bra, får jobba honom mera i morgon, nu är det dax för sängen^^
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0