Fredag.

Dagen började med att jag och Lars åkte till norra värmland för att titta på bil, dock var den rätt kass så vi fick vända... Fattar inte varför folk inte säger felen på en bil då man frågar efter dessa... Efter det åkte vi till Uddevalla för att titta på en bil. Den var väl okey men för lik Lars 740 och på tok för dyr. hade den kostat 13 hade det varit okey...
När vi kommit hem åkte Lars till jobbet och jag o Nattis till stallet. Dock hade jag glöämt plånboken i Lars bil så det var bara att åka runt Brastad och hämta den...
Angel börjatr bli jättefion och Amadeus mindre fet men fortfarande lat... Nattis kom på att man kan rida på andra sätt med...


Tur att Amadeus är typ död xD
Nu ska jag gå över till min moder och köka mat och sedan träffa Lars runt 00 ikväll:) Ha en trevlig helg:)
Kramen Elin.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha härliga bilder! Ja det lät riktigt gott :) tack för tipsen, det måste jag testa! varm soppa med bröd är ju riktigt gott också!

2009-03-06 @ 20:34:26
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

.........

Jag bara väntade på att dessa korten skulle komma upp :D Hahahahha

So....

ehmm

Fin svenska Elin.... XD

2009-03-06 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0