Fredag

Kom upp till Umeå igår på eftermiddagen. Åkte från Lysekil 0845, så jag var riktigt sleten, blev inte bättre av långa kvällsaktiviteter... Skulle vara på skolan 0745 idag vilket var en riktig plåga... Har mest suttit och varit trött hela dagen :P Skippade kvällsaktiviteten ikväll och drog hem till Millan o var där strax efter 1930, skönt att få ta det lugnt, har varit på kasst humör hela dagen pg av olika anledninger...
Första labben vi hade i dag var separation av komplexa sulfidmalmer, låter tråkigt men var intressant:) Sedan var vi på en föreläsning med någon Patrik Nord...? från Boston Tee Party. Intressant med astromomi fysik:P
Blev chockad igår för visade sig att Anna från Hudik  var här med, skojsigt:D
Ska ta o lägga mig snart, klockan är 22 och jag tror jag behöver sömnen...
Puss o kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0