Torsdag

Var rätt mycket igår så jag han inte blogga... Var med Nathalie ett bra tag i stallet och pysslade med Angel och Amadeus. Amadeus börjar få mera muskler och orka mera vilket är bra:) Sedan på kvällen kom Lars hem, vi åt och sedan var det nästan dax att ta och sova efter några mattetal haha.
Tänkte berätta om vad jag införsökaffade på Torp i förrgår. Blev de ljusblåa och de svarta leggins jag visat och ett svart linne på Gina Tricot. Måste vara den affär jag handlar mest på haha. Sedan blev det ett par bruna/röda lädertyglar på Hökks. Nedsatt 50% ME LIKE :D Blev även denna Marin vit blåa bikini samma som den andra randiga från i förrgår :)
 
Såg även några andra saker som jag gillar skarpt på HM som jag vill köpa. Dessa två klänningar var rätt pena ;)
349 kr för den röda och under 200 lappen för den blåa, båda på HM vilket jag inte tycker är allt för farligt. Har ju bara en tunn sommarklänning än så länge. Den rosa med prickar, och kan ju vara kul med lite fler att variera med i sommar, speciellt då jag går ner i vikt efter att ha tagit ut socker ur min kost...



Enda sedan jag var barn har jag gillat Betty Boop. Såg denns söta tofflor och trosor, även dessa på HM. Känner att jag verkligen vill skaffa dessa hihi. får se hur det ser ut i slutet av månaden då Umeå är överstökat! Pirrar verkligen i magen över att behöva flyga, men flög ju sjhälv förra året och det gick ju bra så :)




Får se vad som händer idag, tror att jag ska ta och åka ut till stallet och rida och pyssla en sväng:) Kan vara skönt att komma ut lite... Egentligen så är hästar en ren pina på vintern, det snöar/regnar, man blir blöt och lerig, och har man tur så rör det sig bara om fötterna haha. Lars har gjort rena framsteg i stallet och han säger att han vill testa på att rida vilket känns som en riktig framgång:) Är ju en dröm jag har att kunna skaffa häst när jag är färdigutbildad, tror jag vill ha en Tori häst, har börjat falla mera o mera för dessa stora snälla hästar.




Nä tror jag får ta och hoppa i duschen nu för jag stinker apa, men men ha det bäst. Kramar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0