Torsdag

Sov till 12 idag, var behövligt  kan jag säga:) Gick upp o när jag läste mailen hade jag fått svar från en anons jag frågat på om en sängstomme i furu som skulle bortskänkas, så det bar av efter frukost till Uddevalla för att hämta denna. Lars skulle äwen lämna in sina Wrangler jeans som gått sönder i en nit efter 3 dagar på JC. 
Blev även en tripp till ÖB för att handla ansiktsskrubb och torrvaror till skaferiet, en sväng till Lidl för att köpa ost och till Maxi för att handla resten av maten vi behöver. Jeansen Lars ville ha fanns inte kvar på JC i rätt storlek och Lars provade många andra i märkena Levis, Diesel och Lee men inga föll 100% i smaken. Tillslut kom butiksbeträdet med ett par 32or i midjan på de Lars haft som 33or.  Tro det lr ej men det passade till Lars lycka:) Efter JC gick vi in på stadium och jag köpte ett par rosa söta tygskor (samma modell som de vita). Har spanat in dessa ett tag och beslutade att de kommer vara fin fina med leggins, både korta o långa i vår o sommar. Kompliterat med ett par ballerina och ett par pumps så kommer det bli urläckert att varva!

Funderar även att till sommaren investera i ett par neom gula och knallrosa leggins, tror det kombinerat med svart linne kan bli fint:)  Nu ikväll har Lars monterat ihop sänggaveln och den är perfekt, man behöver faktiskt inte köpa allt nytt! Möbler kan vara riktigt fräscha speciellt då det ej är typ på. Nu slipper vi lägga ut över 1500 på en sängram/gavel. riktigt bra!
Nope dax att plugga lite spanska nu tror jag innan sängdax.
Kram Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0