Tisdag

Vaknade 0710 idag av att Lars duschade, gick upp och bredde några mackor för honom att ta med sig till jobbet :) Gillar verkligen att pyssla om min "lilla" pojke :) runt 0740 åkte han iväg till jobbet så jag satte mig och lekte med mobilen och spelade Worms fort (ja, jag vet att det är töntigt men det är kul :P) Strax efter 8 så tog jag tvättkorgen och masade mig ner till tvättstugan och stoppase in en 40 och en 60 tvätt i dessa "snabbgående" masskiner xD 1 timme och 40 min tar de så det är väl snart dax att gå ner och hänga tvätt antar jag haha. När Lars kommer hem efter 1600 blir det att åka till torp och shoppa, yeh ;) Borde även förutom de andra sakerna jag vill köpa investera i en ny bikini-överdel då den gamla jag har är blekt, vilket inte är någon vidare hit hehe.
Funderar på någon av dessa tre. De finns på HM och kostar 98 kr styck, helt överrenskommligt tycker jag :)

Nix dax att ta och dra ner till tvättstugan och hänga tvätt.
Pussar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0