Onsdag

Tre dagar på denna skolvecka har gått. Ska ha prov i Kemi i morgon och spanska prov på fredag, får se hur allt går... Visade sig att min marinbiologi lärare var litte borta idag, han sa ikväll då han ringde att jag hade missat en artdugga och även missat chansen att göra om den, började nästan grina för jag viste att jag gjort den :( Efter att jag berättat hur provet gått till mindes även han och han blev snällare:) Visade sig att han troligtvis glömt föra in det och han skulle försöka hitta resultatet, (vilket jag VET gick riktigt bra...) Lars är nere hos Thomas och kikar på film, vist hade kunnat följt med men behöver vara hemma o ägna skolan en tanke... Undrar om de känner den starka doften av tjejparfym asg :P Sprutar han killparfym på mig får han igen^^ Efter att ha varit i stallet idag med Nattis och Sara så var jag och handlade lite på Ica, funderade vad vi skulle äta och efter ett snabbt beslut och en kurrande mage blev det hämt pizza... Kan säga att en viss fröken Norbäck slängde grinigt sig över sin pizza kartong hemma:P
Nä blir till att plugga Kemi nu! Ha det bäst! Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0