Måndag.

Visade sig igår att jag fått lön i fredags. Blev lite chockad för den ska inte komma föränn nästa fredag. Gäller atthålla hårt i de pengarna nu då hehe :P Ska bli en tur till torp i morgon och köpa lite saker. Funderar på att köpa nytt utblås till bilen, bromsok färg och ev nya mattor på Micro. Blir även en sväng in till Gina Tricot. Behöver nya leggins så jag funderar på de blåa eller de svarta. Blåa är ju lite snyggare om man ska på fest lr så men de svarta är rätt vanliga och funkar till allt. Får se har jag råd och får pengar över från annat så köper jag båda :P
 
Funderar på att ta en promenad i snöblasek idag, känns som at det skulle behövas! Sedan behövs det städas hemma, skulle vara kul att överraska Lars då han kommer hem med att det är nystädat :) Känns verkligen att man får mera glädje och energi då det är finstädat hemma! Ikväll får jag ta och plugga lite matte. Ska ju vara klar med D-kursen till innan påsk så det blir att skynda på! Men skulle vara skönt att hinna med att iallafall vara halvklar med E-kursen till sommarlovet...
Väntar även rätt spänt på att få rda på vilka tider jag ska flyga då jag ska upp till Umeå. Är ju rätt skönt om man vet sådant i bra tid. Antar att jag får flyga från Landvetter och inte Trollhättan efterssom Landvetter är en lite större flygplats där det går fler flyg per dygn.
Aja får ta och börja plocka lite innan jag drar mig ut i kylan. Ha det gott:) Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0