Måndag

Kändes segt att orka upp och gå på marinbiologin men det gick :) Efter lunchen var det fysik, kan säga att provet hade gått lika kasst som väntat, 2 p under g haha. Jag som ska ha MVG på den kursen, BRA Elin skitbra...Fick några sms och efter det blev min dag förstörd. Gick och pratade med Maria efter skolan och fick lite stöd då jag grinade som ett odjur haha. Sjukanmälde mig på spanskan och drog hem. visade sig att jag glömt mina nycklar då vi skulle gå till skolan efter lunch så det var bara att sitta snällt på en stol ute i solen och läsa en bok på engelska och spela mobilspel tills batteriet dog, efter dryga en timme kom som tur var Lars hem^^
Nu ikväll blir det att plugga och bry mig om mig själv:)
Kram Elin

Bjuder på en vårbild från förra våren, Åh längtar tills det blir varmt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0