Lördag

Vaknade runt 0830 idag, kan dock säga att jag inte var vidare pigg. Gick upp spelade lite  NFS. Har delat ut lite av reklamen, var ju inte speciellt skönt väder, tur att Lars hjälpte till väldigt mycket :P Efter att ha kommit hem med REJÄLT skavsår så, fick ju ett par rätt fina vinterstövlar av mamma förra vintern, dock kan jag inte använda dem för jag får sånt skavsår =/ förra året fick jag vara hemma från skolan 2 dagar för att jag inte kunde gå efter att försökt gått ett varv runt Lysekil med dem stövlarna :P Efter att fått på lite skoskavsplåster så bar det av till Gåseberg, borstade Amadeus lite och red en kort sväng. Veterinären var ju i stallet igår och det visade sig att hästarna har löss, usha hoppas det löser sig snart. Tur att det ej smittar till människor..


Efter att Marie kommit så drog vi tillbaka till Lysekil, där det blev endel sladdar. Marie tyckte att det var kul :) Hon var nog den enda som skrattade då vi låg på bredden i nerförsbacken utanför vårat hus xD Nu på kvällen har vi tittat på en chiuaua i beverly hills, dock på engelska då den svenska versionen fortfarande går på bio. Åh gillar verkligen filmer som handlar om djur. Lite sorglig film som handlar om en bortskämd chiuaua från just Beverly Hills. För att göra en kort historia kort blir hon bortrövad av en skurk. Hon får hjälp av en schäfer att försöka hitta hem och det blir en lång vandrig för att hitta sin ägare igen.

Får se vad som händer resten av kvällen, blir nog en tur med bilen efter att Marie nattat.
Ha en fortsatt bra kväll! Pussar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0