Lördag

Hade fullt upp med annat igår så blogen kom i kläm... En kort resume av gårdagen:
Spanska provet gick bättre än vad jag trodde, med tur kan det blivit ett G.
Är inte säker men Marie tyckte att det såg bra ut:) Usha fatar inte att jag gått så mycket bak i min språkutveckling, jag älskar ju Spanska som ämne! Mina flygbiljetter till Ume hade kommit, Yeh ;)
verkade som om jag fått rätt bra flygtider, dock så kommer största delen av restiden vara bussen från Lysekil till Landvetter haha. Men men Lars kanske hämtar mig på söndag kvällen på Landvetter, tjänar några timmar på det.. Stackars Lars höll på att tvätta hela dagen igår xD tvättmaskinen på mammas gård hade pajjat i förrgår så vi/Lars fick tvätta hennes tvätt med. Vi städade också lägenheten, fin fint blev det:) Doxk hjälpte kanske jag inte till så ycket som jag borde för jag har fått ont i benen och låg och vilade...
Mamma tror att det är att influensan har satt sig i musklerna istället för att jag är förkyld... Blev tacos till middag på mitt förslag.
Tittade även på filmen rallybrudar medans vi åt. Lite småseg men riktigt bra tyckte jag.
Efter det bar det av till mamma för att lämna tvätten. Fick även min parfym hon hade
beställt åt mig. Ode á l'amour.
En söt doft som inte är så skarp. ÄLSKAR verkligen den, finns ingen parfym som är lika god. Finns hos Yves Rocher för under 200 lappen.

Idag blir det
att dra u
t och dela reklam med mammas hjälp. Får se hur mycket vi får ut innan Lars kommer hem.
Får även ta och plugga rätt mycket marinbiologi idag. Dax att dra och duscha.
Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0