Fredag

Ja, då har sista lovdagen kommit, och det är blandade känslor kan jag säga. det är väldigt skänt att bara vara hemma och dra, åka till stallet och sådant hur man vill men vet att jag har mycket som jag måste prestera så ska bli skönt med nya tag på måndag hur svårt det än är att orka stiga upp. Laddade ner nya need for speed igår. Vist jag kan inte skryta om grafiken på min skoldator, så antar att grafiken ska vara bättre än tidigt 200 tal haha :P


Hm får snart ta och duscha och klä på mig för mamma och jag ska in med bilen till Sten. Sedan efter det ska jag och Sara (hoppas även på att Natta orkar) åka till stallet, ta med oss varm choklad och annat gott, rida och fika  i stallet sedan:) Hur mysigt som hellst :)
Får ta och blogga mera sedan:)
Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0