Äntligen

Äntligen så är det LOV! Glömmer bort det hela tiden och tänkte i morse: Fasiken då är det skola i morgon, men icke^^ Ska dela ut det sista av reklamen idag och städa. Sedan runt halv 7 kommer Lars hem så man får se vad som händer... En kille från Umeå Universitet ringde i torsdags och pratade om min resa. Jag ska troligtvis få flyga vilket blir riktigt chill ;) Ska bli skönt att få komma bort lite från vanliga skolan i några dagar och få se något större!  Ioförsig kommer jag sakna ihjäl mig efter Lars men är ju bara borta 3 nätter så det får ju gå. Verkar även gå på bättre i skolan vilket är skönt! Hoppas på att några MVG ska komma in innan sommarlovet, behöver verkligen få bra betyg... Är konstigt för att för några år sedan hade jag inte ens tanken att bli civilingenjör, nu är allt så klart vad jag vill göra... Jag är så less på att ha det dåligt ställt och inte kunna köpa nya kläder då gamla är trasiga och att aldrig kunna unna mig något, men men ändring ska det bli :)

Undrar om man skulle gå och klä på sig.

Pussar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0