Nya saker till bilen inom kort:)

Hasr ju oroat mig för hur det skulle bli med jobb i sommar, men nu är det bestämt jag skall jobba som personlig assistebt i sommar i Uddevalla:) Kommer troligtvis även få en ledsagaranställning här i Lysekil året om:)
Kommer bli en hel del förändring på bilen i år^^ Solfilm är beställt och kommer monteras på så fort jag får den... Det jag redan köpt till bilen är än så länge bara en baslåda och vindavvisare...

Här kommer en liten lista på det jag skall köpa till bilen i år:
Sänkningsfjädrar
Fjärrlås
Takvinge
KN luftfilter
Addonkjolar
V90 torkare
En till baslåda (denna gång dubbla 10or)
Nytt utblås
Målade bromsok


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skriv till dom och fråga varför de inte hörde av sig. De kanske blev nått fel med intresseanmälan, eller så hitta de ingen hund som passa dina önskemål.

2009-04-30 @ 08:41:54
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Just ja, man måste vara 23 år för att adoptera en hund från hundstallet. Så det är säkert därför de inte hörde av sig.

2009-04-30 @ 08:43:46
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0