Läkarbesök och sveda...

Ja då var det dags för det icke längtande läkarbesöket i Uddevalla idag.... För dem som inte vet har jag ju haft problem med urinvägsinfektion under hela tonnåren... Det var även bestämt att läkaren skulle sticka upp en kamera i urinröret på mig idag, vilket var mindre mysigt :S Är konstigt för att även fast man är vuxen så är det SÅ skönt att ta med mamma i vissa situationer, blandannat denna där hon fick agera "hålla hand person" xD
Får även tillägga att det är 1:a gången som jag ligger i en gynstol, blä säger jag, men förr eller senare så är det ju något alla kvinnor gör, dock kanske inte i samma syfte som mig hoppas jag^^ Först fick jag bedövningssalva sedan skulle grejjen in igenom urinröret in i urinblåsan... Och det var ju det... Trotts bedövningssalva så gjorde det ont utav bara H*lvette, bad doktorn att ta en paus men hon sket i det, men men tillslut var det över och tyvärr (eller tur) så hade jag inget fel och jag blev hemskickad med diagnosen: Inbillnings urinvägsinfektion... Eh???
Dock tror mamma att hon kommit på vad felet ligger hos mig: Torra slemhinnor, är iallafall värt att kolla upp...
Just nu så svider det hemskt då jag går på toa och det kommer blod.. Mysigt xD

Just nu så är jag barnvakt åt Marie. Får se hur många dagar vi blir det :)
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0