Jobbiga grannar...

Jag bor ju på ½plan i huset jag bor i. I vardagsrummet har jag en fransk balkong. Då huset går ut lite på ett ställe så blir det en halv kvadratisk fyrkant med 2 väggar, där mina grannar som har STOR balkong i norr läge vill sitta då detta är skyddande söderläge... Och de ska inte sitta en meter bort utan PRECIS under min franska balkong så de har sina huvuden i min fothöjd där de sitter och solar. Inatt skall Elin flytta stolarna. Jag kan inte prata för de hör ALLT, de hör exakt allt jag gör i lägenheten. Nu har jag satt mina 2 små högtalare utåt så allt ljud går ut... Jag blir less för man ska kunna få vara i sin lägenhet utan att känna sig iaktagen...
Vad tycker ni?
//Elin


Kommentarer
Postat av: Stella

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 05:02:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0