Hemma igen

Ja då var man hemma igen efter promenaden med Affra. Mötte Nathalie i norra hamnen och vi gick en bit tillsamans:) Känns bra att allt är bra igen! Gick sedan runt havets hus och södra hamnen och upp mot badhusberget igen för att lämna Affra och sedan hem till mig :)
Nu så har jag bara suttit och slappat och tittat på tv. Först så såg jag på "Hitta hem" tycker verkligen så synd om alla hemlösa djur och önskar att jag kunde hjälpa dem alla...
Har även kikat lite på hästar på Blocket. Kommer inte bli dax en på ett tag men är ändå kul att titta. Vill ju ha ett föl.
Medans jag tittade i listan på hästar så såg jag en annons på Maya. Hästen jag var och provred i julas men som var i uruselt skick. Nu plötsligt så var hon inte dräktig längre, vilket är konstigt då hon skulle fölat i maj... Aja man kan inte hjälpa alla djur tyvärr =/
Nä nu ska jag ta och städa lite innan Lars kommer hem.
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Maria

Det beror nog på vart man står politiskt. Jag är övertygad om att kronprinsessans bröllop kommer att dra in mer pengar än vad det kommer att kosta oss i slutändan. Med tanke på att hela världen har ögonen på Stockholm då, tusentals turister och journalister världen över ska ha någonstans att bo, äta och köpa sovenirer. Bara detaljhandeln kommer att dra in ca 2,5 MILJARDER. Då är 22 beräknade miljoner småpotatis.

Jag blev nog mer upprörd över att det gick 650 000 kronor av skattepengarna till att betala för Annika Östbergs hemkomst till Sverige. Känns inte som hon har bidragit lika mycket för positiv pr för Sverige som kronprinsessan.

Men alla är vi olika och har olika åsikter!

2009-04-13 @ 20:49:39
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: e

Hejhejhallå, jag har fotograferat några nya bilder.

Ta gärna en titt, men om du inte är intresserad av det, så kan du ju alltid ta en titt på min blogg & kolla om du hittar något intressant!

Ha en bra kväll!

2009-04-13 @ 20:52:40
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; tackar :) hoppas du får en riktigt bra dag!! :)

2009-04-14 @ 10:08:30
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in=)

2 mån utan sötsaker , vad duktigt=)



2009-04-14 @ 11:24:05
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0