Ett år sedan...

Ja då var det söndag och bara 2 dagar kvar tills skolan ska börja igen... Känns skönt på sätt och vis för tiden kommer rulla på rätt fort:) På fredag fyller mamma år och på söndag om 2 veckor fyller Lars 22. Får försöka komma på vad jag skall köpa till honom men det är svårt... Någon som har förslag?
Sitter även och tänker på att det idag är exakt ett år sedan jag träffade Lars för första gången utanför min lägenhet.
Minns hur knäsvag jag blev (men kan inte säga om det var att jag föll för honom eller om det var min höga feber xD)
Känns konstigt för jag tyckte verkligen att tiden gick sakta innan vi blev tillsamans, även fast det bara rörde sig om 2 veckor haha. Känns faktiskt som om detta året gått fortare än de 2 veckorna!
Idag så blir det lugnt, jag och mamma ska dela ut resten av reklamen innan Lars kommer hem, sedan får vi se vad som händer:)
Blev både förtjust och väldigt ledsen igår kväll. Var ute och gick och jag hörde ett pipande gnisslande ljud på vägen, tittade ner och såg 2 grodor/paddor som parade sig. PÅ något sätt så tyckte jag att det var vackert, vet att jag låter knäpp men det var faktiskt det. Honan var ungefär 2 ggr så stor som hanen som satt på henne. Djur bryr sig ju inte om samma kriterier som oss människor. Gick iväg för att visa Lars och på den korta stunden så hinner det komma en bil somkör över dessa två. Sorgen jag kände i hjärtat går inte att beskriva. Vist det var bara grodor men ändå...
Vi människor äger ju inte jorden vi är ju bara en del av den, ändå så tar vi för oss som att vi var de enda varelserna som lever här, känns tungt.

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: En anningens jobbig faktiskt, så fort han började prata kom jag ihåg varför vi slutade träffas för 6 år sedan s

2009-04-12 @ 12:58:26
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0