090418

Vaknade rätt sent idag då jag var rätt trött då jag skulle i säng igår^^
Mamma fylde ju år igår så vi var en del folk hos henne och åt potatisgratäng och tårta
(helt utan tillsatt socker och lika god för det^^), var som vanligt jag som stod för maten^^
efter att Lars kommit till mamma och han också ätit så bar det av till Elin Jogling, var där en stund och sedan ville jag hem och sova. Idag så ska vi dela ut reklam och gå till Tomas som skall bjuda på middag, najs najs :)
Borde även försöka fixa bromsen på bilen i helgen, får se hur det blir med det :P
Nä har ingen inspiration til bloggen just nu, så blir bara dåligt att skriva på mera...
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0